tisdag 7 januari 2014

Återhämtning

I dag var det en dag som gick i återhämtningens tecken. 18 h träning förra veckan med bra kvalit'e kändes bra att få in, inte minst då merparten var på snö. Då kroppen varit seg de senaste dagarna var det skönt med en lugnare dag idag.
Skönt också att vara igång med skidorna igen. Nu ser det. dessutom ut som det skall bli kallt till helgen vilket vore riktigt bra . Svårt att tro nu med 5+ och ösregn... Vilodag idag som sagt, frånsett 50 min underhållsstyrka på gymmet. 
Passade också på att hämta ut min nya jacka som jag köpte förra veckan. Jag har länge letat efter en packbar lättviktsjacka utan huva utan att hitta vad jag sökt efter. Nu hittade jag precis vad jag sökt, en lätt (och snygg) från Marmot när Addnature hade rea. Provade och den satt fint. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar