söndag 26 januari 2014

"The botten is nådd...

...hur långt kan man gå, hur lågt kan man sjunka, hur kasst kan man må?"... 
Idag är det på plats med ett Timbuktu citat. Idag tog jag mig knappt runt mina 90 minuter stakning med fokus på teknik. Efter det var det 70 min styrka som gällde. När januari närmar sig sitt slut så summerar jag en av mina allra hårdaste träningsmånader iaf om man väger ihop volym och kvalité. Idag var sista dagen på det tuffa träningsblocket jag varit inne i och jag kan konstatera att jag verkligen tagit det till botten sett ur ett kroppsligt perspektiv. Men nu vänder det, vilodag imorgon och sedan...?
Timbuktu får svara genom att fortsätta på texten från inledningen: "kändes förxxxxligt innan men det börjar bli lite bättre nu min vän, om jag tappar fästet och trillar ner skall jag klättra upp igen, jag siktar uppåt, uppåt uppåt..."


I get by with a little help from my friend.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar