torsdag 30 januari 2014

Powerfood

Lätt feberkänsla när jag vaknade på morgonen som dock gick över framåt dagen. Jag känner dock att det är något som inte stämmer i kroppen, inte minst kändes det när jag körde dagens pass. Jag hade redan innan dagen bestämt att det fick bli enkelpass idag. Efter en kort stund på spåret konstaterade jag att något annat inte hade varit möjligt. Trög i kroppen idag igen och inte blev det bättre av att det var rejält med nysnö idag  andra dagen irad. Testade så gott det gick att köra lite teknik och några korta drag med lite mer fart. Blev otroligt trött och förstår knappt inte hur det skall gå att ta sig runt banan på söndag. 
Efter passet gjorde sig förkylningen sig påmind igen med klassiska symtom som ledvärk och lätt feberkänsla. Fixade en spenatsallad med musslor, bönor, olivolja och lite havssalt och chiliflingor ovanpå. Drack rödbetsjuice och en stor kopp varm vitlök och ingefärs dryck. Hopp i säng med tummarna hållna för att kroppen vill göra comeback innan söndag morgon.


Powerfood.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar