torsdag 27 februari 2014

Skidtest

Vaknade mycket seg med skav i halsen. Kände att det blir sängläge idag men efter frukost så hade jag ändå kommit igång så pass att jag beslutade mig att försöka genomföra det planerade skidtestet. Jag och Erik Wickström tog bilen upp till Risbergskontrollen där vi testade igenom våra skidor inför söndagen. Spåren var förvånande bra, dock med lite blöt nysnö i spåren vilket gjorde det lite trögare på sina ställen. Jag hittade ganska snabbt fram till mina två bästa par som jag planerar att testa vidare imorgon. Om vädret fortsätter att följa prognosen så känns det som det kan bli ett riktigt bra lopp trots allt. Måste säga att jag är lite imponerade över jobbet som arrangörerna gör. Vad min egna kropp anbelangar så är det fortfarande osäkert...


Ribergskontrollen torsdag fm.

/Stefan 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar